niedziela, 30 marca 2014

~What is life~

Fakt. często przegrywam. Ale nie widzę powodu żeby się poddać i przestać walczyć




Bawię się proszę Pana, bawię w dorosłą kobietę. Nauczyłam się już malować oczy na zielono i usta ciągnąć czerwoną pomadką. Ciągle się bawię w dorosłą kobietę, to tak jak mała dziewczynka zakłada za duże obcasy swojej mamy, na których nie może przejść metra, ale bardzo się stara. I ja się staram być dorosła, odpowiedzialna i silna.


Idź własną drogą, bo w tym cały sens is­tnienia, żeby umieć żyć...



Każdy ma swoją je­dyną me­lodię istnienia. 






uderzył ją - pierwszy, drugi i dziesiąty raz. mimo to trwała przy Nim. znosiła każdy ból, każdy krzyk, każde wyzwiska. mocno wierzyła w to, że jednak miłość wygra i wszystko ułoży się tak jak powinno. wierzyła, do pewnego czasu, gdy 
uderzenia stały się tak mocne, że wychodziła z obitymi żebrami i ranami na całym ciele. chciała to ukrócić, zaprzestać temu - ale nie potrafiła. to pierdolone serce czuło za mocno.. za bardzo kochało.



Od życia każdy ma tyle ile sam sobie weźmie.





70% wypowiadanych słów człowieka nikogo nie obchodzi. uwierz i ogranicz

jeszcze o tym nie wiesz, ale życie nie musi być takie ciężkie, może lubimy ból. może tak po prostu jesteśmy ukształtowani. Ponieważ bez tego może nie czulibyśmy naprawdę, że żyjemy. jak to szło, po co walę się młotkiem w głowę? bo to takie cudowne uczucie, kiedy przestaję.





Sen jest Twoim drugim życiem , widzisz w nim to , czego naprawdę pragniesz .


Jestem "ludziem" i wszystko , co "człowiecze" nie jest mi obce ; )

- Brak mi słów do Ciebie.
- Za mało książek czytasz to i słownictwo ubogie.  ^-^

cel-zadanie które wyznaczamy naszym marzeniom ;]



Kiedy byłam w podstawówce, kazano napisać kim będę gdy dorosnę.
Napisałam więc 'Szczęśliwa'. Powiedzieli, że nie zrozumiałam o co chodziło w zadaniu.
Ja odpowiedziałam, że nie zrozumieli o co chodzi w życiu .

Póki śmiech tłumi łzy Cieszą nas zwykle dni Warto żyć, warto śnic, warto być..



Bo sens życia polega na tym, aby w tej szarej rzeczywistości zrobić coś z czego dumnym będzie się do końca życia



Każde is­tnienie, kiedy przychodzi je­go ko­lej, pęka jak strąk i od­da­je swo­je ziarno. 

Życie jest interesujące, bo nic nie dzieje się po naszej myśli.




T
o możliwość spełnienia marzeń sprawia,że życie jest tak fascynujące.

. . . wszystko co zdarza się raz, może się już nie przydarzyć nigdy więcej, ale to, co zdarza się dwa razy, zdarzy się na pewno po raz trzeci.

Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności odwaga







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz