niedziela, 16 marca 2014

Life's a bitch ;>

Wiesz co jest zajebiste? Że nie potrafię być taką suką jakim ty jesteś skurwielem.

W sumie ten świat jest piękny tylko ludzie to kurwy



Pytam Boga
czy rozda lepsze karty,
bo kur*wa mam wrażenie że to jakieś żarty...



Ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób. :)


a mam marzenia,mimo wszystko trzymam fason.Ta, pierdole system!-ale robię to z klasą.



Co Ty pieprzysz? Stereotypy? Nie kieruj się nimi wcale. Rozumiesz? Miej własne, obiektywne zdanie

Jeśli ja jestem chujowy to ty musisz być cipą. / Słoń ;3





Wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania, więc spierdalaj i nie wkurwiaj mnie więcej.

Więc tak: ‚forever together’ oraz inne ‚love story’ poszły się jebać. Seans zakończony.


Dziwny jest ten świat . Czesiek miał rację ..




Olać realia, pieprzyć rzeczywistość. Pieprzyć to że znów coś nie wyszło.

Chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i powiedzieć mu że jest frajerem.



Mam nadzieję, że pewnego dnia obudzisz się z myślą ‚tak cholernie za nią tęsknię ;>



1 komentarz:

  1. Widzę, że wzięłyście sobie moje rady do serca. Teraz podoba mi się bardzo, na pewno będę obserwować dalej ;).

    OdpowiedzUsuń