niedziela, 9 marca 2014

People change. Memories don't.

Jestem dumna mówiąc: mam cię..




Nie pozwól aby martwiło Cię coś dłużej niż trzy sekundy ! : )

Chciałbym, żeby kiedyś ktoś tak na mnie czekał, że z tej wielkiej tęsknoty nie mógłby zasnąć..

Chwytaj każdy moment bo jest niepowtarzalny!


Uśmiechaj się =) Najgorsze masz ciągle przed sobą.




Lubię kiedy łaskoczesz mnie po policzku swoim jednodniowym zarostem. :3


Nie patrz na innych oni nie są doskonali



kici…kici…Kotek…narobimy psotek??


Life’s like a box of chocolates- you never know what you gonna get.





Jeśli zapytasz co u mnie - odpowiem,że wszystko w porządku,nie moja wina,że nie potrafisz odczytać ironii  oczu.

Lubię Twój zapach. Zawsze wydawało mi się,że tak pachnie szczęście <3



Nikt nie mówił,że będzie łatwo,ale bez przegięć .

Mamy tylko siebie, wielką mamy moc


Szkoda,że nie pamiętasz tych wszystkich chwil,o których ja nigdy nie zapomnę




Najgorzej jest wtedy,gdy musisz uśmiercać swoje uczucie .

Ludzie mają jedną wadę, zmieniają się...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz