sobota, 29 marca 2014

Love is a force .

 Weź mnie za rękę i trzymaj już na zawsze.



Chce być dla Ciebie tą, której zdjęcie powiesisz sobie nad łóżkiem i będziesz kochał bezgranicznie, nad życie.

Gdy przytulisz mnie mocno nie czuje bólu, ale to dlatego że chciałabym być jeszcze bliżej ciebie

Jesteś moją nagrodą, zwieńczeniem szczęścia, czymkolwiek jeszcze nie nazwałam.

Jego spojrzenie daje mi uczucie bycia w niebie. Nawet we mgle odczuwam na swym ciele jego ciepło, na ustach jego smak.

Ciałem w łóżku,
myślami w Paryżu,
a sercem przy Tobie.



świat bez Ciebie nie ma prawa istnieć.

Co wieczór proszę Boga by nie zabierał mi mojego najcenniejszego skarbu,
by nie zabrał mi Ciebie..



Masz w sobie coś, co sprawia, że Ci nigdy nie odmawiam.

Love is the substance of all life. 

Jeden Twój uśmiech, 

a ja już skaczę z radości..


Shut Up And Love Me 

Tak, przyznaje się. Nie ma godziny, w której bym o Tobie nie pomyślała. Nie ma dnia, w którym nie spojrzałabym na Twoje zdjęcie. A to wszystko przez to, że jesteś tak blisko, a jednak tak cholernie daleko.

Daje słowo oddałbym wszystko żeby dziś być gdzieś z Tobą.




Nawet gdyby przede mną była ciemność, której tak cholernie się boję, a wiedziałabym, że to jedyna droga do Ciebie... POSZŁABYM.

 Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.



Historia fajnie się zaczyna - w chłopaku buja się dziewczyna...

Boje się , że przestanie się o mnie starać . Że zrezygnuje , bo tak trudno mnie
zrozumieć , bo jestem taka uparta i taka trudna 

To moje imię ma na ramieniu
Tylko ze mną na tylnim siedzeniu

Czuła się przy nim tak wyróżniona
i tak jedyna, jak przy nikim innym na świecie.

Weź mnie na ręce i chroń przed całym złem świata.



I uwierz mi – to są moje najlepsze dni.

Cały świat może mnie znienawidzić. Ważne, żebyś Ty mnie kochał.



Musisz komuś oddać życie, bo nie będziesz żyła naprawdę.

i wtedy zdajesz sobie sprawę że On jest w tym wszystkim najważniejszy 

Zapakuje się w karton 
i wyślę poleconym. 
Do ciebie.




Bądź moją dzienną 
dawką witaminy M.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz