czwartek, 6 marca 2014

Fałszywa przyjaźń.

Fałszy­wość to ta­ki potwór, który ma no­gi krótsze niż kłam­stwo, ale biega znacznie szybciej. 

„Nie jeden twardziel się znajdzie, by nauczać, a po prawdzie dużo gada, a gówno wie o uczuciach..”



„Takich ludzi jak ty ja nazywam przyjacielem”   <3


Myślałam , że ją znam . Myliłam się … Jest przyjaźń szczęśliwa i niestety ta fałszywa .. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie , a fałszywych poznałam niedawno .

uważaj na przyjaciół,
wrogów lepiej znasz’



„prawdziwi przyjaciele to ci, 
którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. 
Dopingują cię, cieszą się z twoich zwycięstw. 
Fałszywi przyjaciele to ci, 
którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, 
ze smutną miną, niby solidarni, 
podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie 
jest pociechą w ich nędznym życiu.”








Musisz zrozumieć, że spotka cię kara Poczekam aż zatęsknisz, wtedy powiem ci spierdalaj.

Czy to, że chce widzieć, że choć troszkę Ci na mnie zależy jest takie dziwne   ?


To smutne, że nie widzisz już w moich oczach siebie to przykre, Ty wiesz swoje a ja dalej nic nie wiem.
They don't know how long it takes waiting for a love like this.


Nie bój się życia wciąż, do celu dąż w radości. Trwaj w słońcu, nic pięknego nie rośnie w ciemności !!!
Mam Ciebie, jesteś mostem, jedynym niespalonym. 
Możesz rozpalić tłum, tym czym kochasz.


Życie czasem daje nam kopa,  żeby wstać  i walczyć o swoje , a nie siedzieć z założonymi rękami

To właśnie złe chwile sprawiają, 
że znajduję w sobie siłę.
we take each other's hand cause we seem to understand the urgensy
-Wiesz… Nie wiem jak to powiedzieć.. My chyba.. No wiesz..
-Nie musisz być taki delikatny. Powiedz „wypierdalaj”, bo to właśnie usiłujesz mi powiedzieć?


„Ja dokładnie wiem jak mam żyć” !

♫Cut me off
I lost my track
It’s not my fault ♫ 




Jesteśmy Kaśka i Paulina. Witamy na naszym blogu J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz