niedziela, 21 września 2014

everything

któraś miłość musiała umrzeć, padło na nas..



A mawiają, że jedyne, czego potrzebujesz do szczęścia, to miłość. Kłamią.

"- Julio, Moja Julio.. masz lustro w domu?
- Mam, duże!
- A patrzysz czasem w nie?
- Patrze!
- I co.. boli?"



Ponoszę odpowiedzialność za to, co mówię, a nie za to, jak ty to rozumiesz.

Miłość odgrzewana
 wielokrotnie traci swój smak.



Jest na świecie tyle pięknych rzeczy a ty się martwisz, że zimno, że nie posprzątane

A ja rosnę w siłę, bo wzmocniłeś mnie tym, czym mnie nie zabiłeś.



Kobieta to?
milion wad do kochania.

Nie pytaj mnie o jutro, to za tysiąc lat.



Sens w tym, że dla niektórych ludzi poświęciłam zbyt dużo.


Spójrz prawdzie w oczy, jest już po wszystkim.

Facet jest jak pies – poleci za każdą suką.


__________________________________________________

Żyjmy chwilą, zarażajmy radością.




Nie krytykuj czegoś, czego nie rozumiesz.





Wczoraj to przeszłość jutra może nie być, a dziś to dziś..


ŻYJ chwilą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz